دست
کدامینتان را بگیرم از دور .......... که دستانم کوتاه است ... اما دلم با
توست .... ای رفته و مانده .... دلم با توست ای کودک جا مانده ... دلم با
توست......
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 10:13 توسط علی فلاح ایری سفلی
|
خدایا به من توفیق عشق بی هوس- تنهایی در انبوه جمعیت-دوست داشتن بدان آنکه دوست بداند عطا کن. <<دکتر شهید علی شریعتی>>